Veelgestelde vragen

Heeft u vragen over uw bestelling? Raadpleeg dan de FAQ's hieronder. Zit uw vraag er niet tussen, neem dan contact met ons op via [email protected] of telefonisch via 0575-512 816. Houd uw bestelnummer bij de hand, dan kunnen wij u het snelst op weg helpen met uw vraag!

Bestellen & bezorgen

Een bestelling vanaf €50,- wordt gratis verzonden. Voor een bestelling onder de €50,- zijn de verzendkosten dit € 5,95. 

Ook voor bestellingen naar België, Luxemburg of Duitsland geldt gratis verzending vanaf €50,-. Voor bestellingen onder de €50,- gelden verzendkosten van €9,95. 

Bestellen vanuit andere landen in Europa? Dat kan! De verzendkosten bedragen dan €15,-.

Het is mogelijk om uw bestelling in onze winkel af te halen. Dit kunt u aangeven bij het plaatsen van uw bestelling. Hiermee bespaart u uzelf eventuele verzendkosten! Het adres van onze winkel is:

Bedshop de Duif
Nieuwstad 44-46
7201NR Zutphen

Wij bieden een breed assortiment producten aan uit eigen voorraad. Voorradige items worden, indien voor 16:00 uur besteld, dezelfde dag nog naar u verzonden. Als aanvulling op ons eigen assortiment, bieden wij ook een groot aanbod artikelen op bestelling aan. Hierbij kan de levertijd verschillen van 3 tot 9 werkdagen. 

De levertijd van al onze producten staan weergegeven op de productpagina. Indien u een bestelling plaatst met hierin verschillende producten waarbij de levertijd verschilt, kunt u de langste levertijd aanhouden.

In het weekend geplaatste bestellingen (uit voorraad) worden op maandag verzonden. U kunt het pakket dan op dinsdag verwachten. Zodra uw bestelling is verzonden ontvangt u een track&trace code per mail, hiermee kunt u uw pakket volgen.

Wij versturen bestellingen via PostNL en Fietskoeriers.

De status van uw bestelling kunt u volgen via de track&trace code die u van ons ontvangt. Al onze bestellingen worden verzonden met PostNL of Fietskoeriers (in samenwerking met DHL).

Uw bestelling kunt u volgen via de track&trace code die u van ons ontvangt. Al onze bestellingen worden verzonden met PostNL of Fietskoeriers (in samenwerking met DHL).

Ja! Wij leveren wereldwijd hierdoor kunt u altijd uw favoriete producten bij ons bestellen, waar u ook bent.

Lukt het bestellen niet? Neem dan contact met ons op via [email protected] of door te bellen naar 0575-512816.

U kunt een ander verzendadres opgeven dan het factuuradres. Handig als u bijvoorbeeld een product zakelijk koopt of als u iets aan iemand cadeau wil doen. Goed om te weten: de ontvanger ontvangt alleen een pakbon en geen factuur.

Een fout gemaakt in uw bestelling? Dan kunt u uw bestelling annuleren door een mail te sturen naar [email protected]. Aangezien wij bestellingen die voor 16:00 zijn geplaatst dezelfde dag nog verzenden, is het belangrijk dat u dit zo snel mogelijk doet. 

Retourneren & ruilen

Is de bestelling niet zoals verwacht? Dan is het natuurlijk mogelijk om uw bestelling te retourneren. Hiervoor dient u uw retour aan te melden via [email protected]

Stuur uw bestelling vervolgens binnen 14 dagen na aankondiging (voldoende gefrankeerd) retour op de door ons voorgeschreven wijze naar onderstaand adres. Voor het retourneren van bestellingen onder de €100,- zijn de retourkosten voor uw rekening. Had uw bestelling een waarde boven de €100,-? Dan ontvangt u na aanmelding van uw retour een retourlabel van ons.

Retour adres:

Bedshop de Duif, Nieuwstad 46, 7201NR, Zutphen

Artikelen die niet voldoen aan onze retour voorwaarden blijven uw eigendom. Wij sturen deze artikelen naar u terug en brengen de gemaakte kosten hiervoor bij u in rekening.

Als alle artikelen zijn teruggestuurd en aan alle voorwaarden is voldaan, ontvangt u het aankoopbedrag binnen 14 dagen van ons terug. Bij het retourneren van een volledige bestelling worden zowel het aankoopbedrag als de (indien aan de orde) betaalde verzendkosten vergoed. 

Wanneer een product of bestelling niet naar wens is, heeft u altijd de mogelijkheid om uw product of gehele bestelling retour te sturen. Om vervelende situaties te voorkomen is het belangrijk dat u hiervoor er ons retourbeleid goed opvolgt:

  1. Breng ons binnen 14 dagen na ontvangst van uw bestelling op de hoogte dat u uw product of gehele bestelling retour wilt sturen. Dit kan via [email protected].
  2. Zorg ervoor dat de artikelen nog in originele staat (onbeschadigd en ongewassen) verkeren en verpak deze in in de originele verpakking.
  3. Stuur de bestelling binnen 14 dagen na aankondiging van uw retour, op de door ons voorgeschreven wijze, retour naar het volgende adres: Nieuwstad 44-46, 7201NR Zutphen.
  4. Retourkosten van bestellingen onder de €100,- zijn voor uw eigen rekening. Indien uw bestelling een waarde boven de €100,- heeft, ontvangt u na aanmelding van uw retour via ons een retourlabel.


Belangrijk
: in verband met hygiëne kunnen kussens en dekbedden alleen retour gestuurd worden wanneer deze nog verzegeld zijn.

Garantie & klachten

Erg jammer natuurlijk wanneer u een product bij ons gekocht heeft en dit kapot gaat. We kijken uiteraard graag met u mee naar een oplossing!

U kunt uw productklacht melden door een mail te sturen naar [email protected]. Vermeld hierbij uw ordernummer en geef een korte omschrijving van de klacht. Indien mogelijk ontvangen we ook graag gelijk foto's waarop de klacht goed zichtbaar is, zodat we uw klacht nog sneller kunnen afhandelen. Wij doen ons best om uw klacht binnen 14 werkdagen af te handelen.

Woont u in de buurt van één van onze winkels dan kunnen we daar ook meekijken naar een oplossing voor uw productklacht. 

Bij een klacht kijken wij altijd naar de garantiebepalingen, zoals omschreven in de algemene voorwaarden, die op uw klacht van toepassing zijn.

U ontvangt op al uw aankopen de wettelijke garantie. Aan de wettelijke garantie is geen vaste termijn gekoppeld, dit verschilt namelijk per product. Dit wil zeggen dat een product moet voldoen aan wat u als consument in alle redelijkheid van het product mag verwachten. Is dit niet het geval neem dan contact op met onze klantenservice of kom langs in de winkel.

Garantie en de garantieperiode zijn conform de wet en de algemene voorwaarden van de Nederlandse Thuiswinkel.org vastgesteld. De garantieperiode gaat in vanaf de datum van aankoop. 

Bent u ontevreden over onze klachtafhandeling en/of klantenservice? Dan kunt u contact opnemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar Bedshop.be bij is aangesloten. Mocht de bemiddelingspoging om enige reden niet tot een volgens u passende oplossing leiden, dan bestaat de mogelijkheid om uw geschil voor te leggen aan de Geschillencommissie (SGC).

Dit is heel vervelend. Met een kwaliteitscontrole voorafgaand aan de verzending proberen we dit te voorkomen. Als u onverhoopt toch een kapot of verkleurd product van ons heeft ontvangen, neem dan gelijk contact op met onze klantenservice. Dan zorgen we voor een passende oplossing.

Neem contact op
* Verplichte velden
Gratis verzending vanaf €75,-
Achteraf betalen mogelijk
Gratis retour vanaf €100,-
Telefonisch bestellen
bel +31 575 - 512 816
klantenservice
bel +31 575 - 512 816
iDEAL Bancontact KBC MasterCard Visa American Express Klarna Pay Later PayPal
Mijn account
Log in of maak een account aan.
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Taal
Winkelwagen
Uw winkelwagen is leeg
Zoeken
Zoekresultaten
Geen producten gevonden...
Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? Ja Nee Meer over cookies »