Klachten
Is er iets mis gegaan bij uw bestelling of heeft u een klacht over een door ons geleverd product? Wij horen het graag zodat we samen op zoek kunnen gaan naar een passende oplossing! Meld uw klacht bij onze klantenservice via: mail [email protected] , telefoon 0031 575 - 512816 of schriftelijk naar:
Bedshop de Duif
T.a.v. klantenservice
Nieuwstad 44-48
7201NR Zutphen – Nederland
Zorg dat u de volgende informatie paraat heeft bij het melden van een klacht:
- Achternaam waarop besteld is
- Ordernummer
- Omschrijving product
- Indien mogelijk ontvangen we graag foto's van de klacht
Deze informatie helpt ons enorm bij het zo snel en goed mogelijk afhandelen van uw klacht. Uw klacht handelen wij -indien mogelijk- binnen 14 dagen af. Heeft het afhandelen van uw klacht meer tijd nodig? Dan laten wij u dit uiteraard weten. Hierover zal u in dit geval van ons een mailtje ontvangen.
Bent u ontevreden over onze klachtafhandeling en/of klantenservice? Dan kunt u contact opnemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar Bedshop.be bij is aangesloten. Mocht de bemiddelingspoging om enige reden niet tot een bevredigende oplossing leiden, dan bestaat de mogelijkheid om uw geschil voor te leggen aan de Geschillencommissie (SGC).